Vállalatirányítási, raktárkezelő és számlázó programjaink egyedülálló módon testreszabottak. Nincs is alapprogramunk, minden ügyfelünk egyedi, csak az ő igényének megfelelő programot kap. Mindezt azonnal megkaphatja, nem kell a fejlesztésre hónapokat várnia, és nem fog a végén kiderülni, hogy mást szeretett volna, mint amit kapott. Ugyanis a mi egyedülálló rendszerünkkel a helyszínen állítunk be mindent a programban, amire igény van. Így csak azért kell fizetnie amire szüksége van, nem kell azért fizetni, amire nincs szüksége, és nem fog hiányozni semmi a programjából.
Tehát Önnek csak annyi a dolga, hogy egy beszélgetés keretében elmondja hogy hogyan működik a cége, és pontosan mire van szüksége, és mi ennek alapján elkészítjük a részletes árajánlatot, és nagyon rövid idő alatt le is telepítjük a kért egyedi programot.
A program telepítés alatt is kipróbálható, tesztelhető, és ha valami változás kell még, akkor azt csak kérni kell és betesszük. Azt teljesen természetes hogy a készülő program kipróbálása közben derül ki hogy valami még kell, amit elfelejtettek a megrendeléskor, vagy a gyakorlatban derül ki hogy mégsem jó úgy ahogy eredetileg képzelték. Ekkor a programot átszabjuk az újabb igényeknek megfelelően.
Az elkészült egyedi program garantáltan hibamentes lesz, és utólag bármikor átalakítható, csak kérni kell az ügyfélszolgálattól hogy mit hogyan alakítsunk át.
A programunkban lehetőség van kockázat nélkül gyakorolni. A gyakorló üzemmódban az éles adatoktól függetlenül mindnet ugyanúgy megtehet mint az éles adatokkal, de az éles adatokra nincs semmilyen hatással. Nagyon hasznos ha az ember ismerkedik a programmal az elején, vagy esetleg egy olyan funkciót akar használni, amit eddig nem, és szeretne biztos lenni benne, hogy semmit nem ront el miközben kipróbálja azt.
A programban többféle módszer is van arra, hogy az adatok elveszését meggátolja. Arra is nagy hangsúlyt fektettünk, hogy a program folyamatosan ellenőrizze, hogy nincs-e valamilyen hiba az adatokban, és a kezelő kézzel is lefuttathat hibakeresést, mely az összes elképzelhető hibára leteszteli a programban levő adatokat. Ezzel időben észrevehető, ha bármilyen okból (pl hardver hiba) valami hiba kerül a rendszerbe, és a program sok esetben képes is az ilyen hibákat javítani.
A programban a megrendelő szabja meg:
-hány és milyen nevű bizonylatfajta legyen, és azok hogy hassanak a készletekre, pénztárra, bankra, forgalomra, készletértékre.
-hány és milyen nevű készlet legyen
-hány és milyen nevű ár legyen
-hány és milyen nevű pénztár legyen
-hány és milyen nevű bank legyen
A bizonylatokhoz tartozó nyomtatási képek egyedileg tetszőlegesen szerkeszthetőek, így pontosan azt tudjuk beállítani amit szeretne.
A legegyszerűbb számlázótól a többezer négyzetméteres több kasszás nagyáruházig, bármilyen területen használható programunk.
Éttermen kívül a kereskedelem és szolgáltatás minden területére alkalmazható a programunk.
A teljesség igénye nélkül egy felsorolás, hogy miket kezel a programunk:
-Teljes kereskedelmi folyamatkezelés. A bizonylatok rögzítésekor betölthető egy vagy több korábban rögzített bizonylat. Így például egy megrendelés bizonylatra betölthetünk árajánlatot, vagy egy számlára betölthetünk egy vagy több megrendelést, vagy szállítólevelet.
-A bizonylatok kiállításakor a program a készletet automatikusan módosítja. Egy bizonylat akár több készletet is mozgathat.
-A bizonylatok a pénztárat is kezelik automatikusan.
-Vevői és szállítói tartozás figyelés. A bizonylat kiegyenlítések automatikusan kezeik a bankot és a pénztárakat is.
-Elég az adószám első 8 jegyét megadni egy számlán, és a cégnév, és cím adatokat a program kitölti a NAV adatai alapján.
-A cégnév vagy adószám alapján is lehetséges a cégjegyzék adatokat megtekinteni a programból.
-NAV online számla átadás kezelés.
-Kötelező NAV ellenőrzési adatszolgáltatás, a címadatok teljesen automatikus szétbontásával, azzal nem kell a kezelőnek törődnie.
-Bizonylatok nyomtatási képe teljesen szabadon megváltoztatható bármilyenre az ügyfélszolgálat segítségével.
-Előlegszámla és végszámla kezelése. A előlegek pontos egyenleg vezetése. Mindig csak a még fel nem használt előleg használható fel. Követhető melyi előlegek hogyan lettek felhasználva.
-Proforma számla, díjbekérő lehetősége.
-Végösszeg szóbeli kimondása a gép hangszóróján keresztül.
-Fordított ÁFA kezelése
-A bizonylatokon rögzítendő adószámok érvényességének automatikus ellenőrzése.
-Közösségi adószám létezés ellenőrzése, a hozzá rendelt cégnév és székhely megjelenítéssel.
-Vevő vagy szállító adószámkeresése akár bizonylat közben internetről.
-Vevő vagy szállító adatainak lekérése internetről név alapján: (Székhely, adószám, alapítás éve, Fő tevékenység, jegyzett tőke, előző évi árbevétel )
-MNB árfolyamok automatikus letöltése
-EKÁER rendszerbe adatátadás
-Elektronikus számla készítés, akár elektronikus aláírással (PDF, EDI). A pdf fileba xml csatolás.
-Bizonylatok emailben való elküldésének lehetősége
-Számla távnyomtatásának lehetősége emailben küldött link segítségével
-Teljesen egyedi bizonylat nyomtatási képek lehetősége
-Adatátadás EXCEL-be vagy OpenOffice ba, vagy vágólapra. (táblázatok, kimutatások)
-Árucikk és partner adatok importálása Excelből/OpenOffice-ból vagy tetszőleges akár online táblázatkezelőből. A beszállítóktól így egyszerűen bővíthető az árucikkadatbázis, vagy az árucikkek adatai frissíthetők, pl az árak.
-WEBáruház kapcsolat. Gyakorlatilag bármilyen webáruházzal összekapcsolható a program.
-Google mapson a partner címének megjelenítése, útvonaltervezés hozzá.
-Szavatossági/Lejárati idő kezelés.
-Gyáriszám/LOT szám kezelés
-Garanciális visszatartás, jóteljesítési garancia kezelése
-Népegészségügyi termékadó kezelés
-Jövedéki nyilvántartás VPOP-nak megfelelő rendszerben.
-Vonalkódolvasó kezelés
-Vonalkódnyomtató kezelés, címke nyomtatás árucikkhez vagy vevőkhöz törzskártyához.
-Mobil vonalkódgyűjtő (adatgyűjtő) kezelés, leltározáshoz bizonylatfeltöltéshez.
-Vonalkódnyomtatós digitális mérleg kezelés.
-Vevői és szállítói megrendelések nyilvántartása, követése, automatikus szállítói rendelés készítés.
-Készletfoglalás lekezelése.
-Bizonylatok végösszegének 5 Forintra kerekítése, akár fizetési módtól függően is.
-Bizományba adott és vett készletek kezelése, pontos elszámolással, kimutatásokkal.
-Ügynöki jutalékszámítás, sokféle számítási módszerrel.
-Kiegyenlítetlen és kifizetendő bizonylatok nyilvántartása részkiegyenlítés nyilvántartással.
-Még nem számlázott szállítólevelek nyilvántartása akár részkifizetésekkel együtt is.
-Több pénztár kezelés (deviza is)
-Pénztárbizonylat nyomtatás
-Több bankszámla kezelés (deviza is)
-Több távoli telephely összekötési lehetősége.
-Fizetendő, levonható ÁFA kimutatás, listák könyvelés számára
-Könyvelő programba azonnali vagy időszakos adatátadási lehetőség.
-Több száz kimutatás, akár egyedi kérésnek megfelelőek is.
-Export-import kezelés, deviza számla kiállítás.
-INTRASTAT kimutatás készítés és filekészítés.
-Sokféle kedvezményrendszer (bármi megoldható!)
-Több féle árucsoport kezelés. (árufőcsoport)
-Tetszőlegesen alakítható a bizonylatok nyomtatási képe.
-Áru gyártás-szétszerelés lekezelése
-Göngyöleg kezelés (palack, rekesz)
-Leltározás, teljes- vagy részleltározás lehetőséggel. Vonalkódgyűjtős leltározás lehetősége.
-Széles körű kezelői jog korlátozási rendszer.
-A műveletek automatikusan naplózódnak, és utólag megnézhető ki mikor mit csinált.
-Bármilyen nyomtató használható (mátrix és blokknyomtató is)
-Szigorú számadású bizonylattömb értékesítőknek az ABEV programba adatok átadása. ESZIG
-A bizonylatok kinyomtathatók rögzítés előtt is ellenőrzési célból.
-Idegen nyelvű modul, ahol kezelőkhöz rendelhető hogy kinek magyar és kinek idegen nyelven működjön a program. Az idegen nyelvű üzenetekhez az ügyfélnek kell kitölteni egy táblázatot, hogy mely üzenetek helyett mi jelenjen meg az idegen nyelvű kezelőknek.
-Felszólítólevél és egyenlegközlőlevél nyomtatás vagy pdf-ben email küldés.
-Késedelmi kamat számítás.
-Szortiment kezelés.
-Termékdíj kezelés.
-Helyettesítő árucikk kezelés.
-Minimum készlet kezelés.
-Újrarendelési készlet kezelés.
-Árukhoz rendelt kép kezelés.
-A táblázatok oszlopai kezelőnként letilthatók vagy engedélyezhetők.
-A táblázatok oszlopsorrendje kezelőnként szabadon átrendezhető és eltárolódik.
-A táblázatok oszlopainak a szélessége kezelőnként beállítható, és eltárolódik.
-A legújabb program letölthető a programból bármikor.
-A régi rendszeréből az adatok átvehetők a legtöbb esetben sikeresen, így nem kell az alap adatokat kézzel feltöltenie.
-Bizonylatok kitölthetők Excel, CSV, XML (Pdf-be ágyazott XML is!) fileokból vagy vágólapról is.
-Fő ablakba gyorsgombokra kitehetők menüpontok, és gyorsbillentyű is rendelhető hozzájuk.
-Számlához automatán garanciajegy nyomtatás lehetősége.
-Két eltérő mennyiségi egység kezelése. Így bizonylaton megadható bármelyikben a mennyiség. Például darabban és négyzetméterben is lehet számlázni ugyanazt az árucikket.
-Bizonyalthoz fix tartalmú PDF fileok csatolása árucikkekhez rendelt feltételek alapján. Pl. tájékoztató, leírás, garanciajegy, nyilatkozat.
-Rengeteg féle kedvezmény rendszer
-Legolcsóbb beszerzési ár keresés.
-Aktív/inaktív árucikkek kezelése.
-Számlára QR kód nyomtatás, amt banki applikációval beolvasva hibamentesen és 1-2 kattintással jóváhagyás után elutalhatunk.
-Tartós adattároló eszközök végleges adattörlő kód kezelő modul
-Beszállító számlájának betöltése a NAV online számlarendszerből, így hibamentesen akár egy kattintással kitölthető egy bevételezés. A beszállító cikkszámait a rendszer automatikusan átkonvertálja a sajátunkra gépi tanulással.
-Árucikkekre ABC elemzés mennyiség, forgalom és árréstömeg alapján is.
-Betétdíj kezelő modul.